مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 16:302021-07-09سياسي

 رییس دفتر رییس جمهوری: تخریب وزیر نیرو ناجوانمردانه است


با این وجود به دلیل گرمای بی سابقه هوا مصرف برق در کشور بشدت فزونی گرفته و از طرفی به دلیل تحریم ها و دشواری در جذب سرمایه گذاری خارجی، نوسازی و توسعه شبکه نیروگاهی کندتر شده است.

- با این وجود به دلیل گرمای بی سابقه هوا مصرف برق در کشور بشدت فزونی گرفته و از طرفی به دلیل تحریم ها و دشواری در جذب سرمایه گذاری خارجی، نوسازی و توسعه شبکه نیروگاهی کندتر شده است.

رییس دفتر رییس جمهوری، تخریب وزیر نیرو را به دلیل مشکلات ایجاد شده در برق ناجوانمردانه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمود واعظی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: دکتر رضا اردکانیان (وزیر نیرو)، یک چهره برجسته علمی و یک مدیر اجرایی توانمند و خوش سابقه است.

وی ادامه داد: شهرت علمی و دانشگاهی او فراتر از مرزهای کشورمان و سوابق تحقیقاتی و پژوهشی اش مورد وثوق محافل معتبر علمی در سطح بین المللی است.

مایه تاسف است که به دلیل یک مشکل کوتاه مدت در تامین برق در کشور- که دلایل آن به روشنی به مردم بیان شده و بخش اعظم آن خارج از اراده و اختیار وزارت نیرو و دولت بوده است- این مدیر ارزشمند مورد هجمه و تخریب قرار گرفته است.

رییس دفتر رییس جمهوری بیان کرد: تخریب هایی که البته با دروغ هم آمیخته شده و این روزها نه فقط در فضای مجازی که در کمال تاسف روی آنتن صداوسیما نیز شاهد آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 رییس دفتر رییس جمهوری: تخریب وزیر نیرو ناجوانمردانه است

 رییس دفتر رییس جمهوری: تخریب وزیر نیرو ناجوانمردانه است